Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

3 λόγοι που η θειά μου η Αμερσούδα φορούσε 3 βρακιά!

1.-Γιατί το είχα απωθημένο, να χρησιμοποιήσω κι εγώ αυτό τo είδος τίτλου σε κείμενο μου.
2.-Γιατί έτσι λέει το ομώνυμο τραγούδι, με τη Σοφία Βέμπο, και
3.-Γιατί έτσι άρεσε στη θειά μου!
Σίγουρα αυτό το είδος τίτλου, {ποσοτικού προσδιορισμού} θα έγινε εισαγωγή από τον περιοδικό τύπο της αλλοδαπής,πιστεύω, όπως και η στήλη VERBATIM, από το περιοδικό "TIME".
Νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι αυτού του είδους οι τίτλοι έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στα "Συγγράμματα Σεξουαλικής Εκπαίδευσης του Σύγχρονου Έλληνα", που εξέδιδε ο κ. Πέτρος Κωστόπουλος.
Η αλήθεια είναι ότι επιτελείτο σπουδαίο κοινωνικό έργο, μέσω αυτών των εκπαιδευτικών εγχειριδίων. Διότι παράλληλα με τις σεξουαλικές κατευθύνσεις, του τύπου «69 τρόποι για την αυτοδιαχείριση του πέους», καταβλήθηκε και μεγάλη προσπάθεια για την κοινωνική αποκατάσταση των βλαχο-γιάπηδων, της οριένταλ γκλαμουριάς και των βαλκανιο-σελέμπριτις.
Η οποία, προσπάθεια,όπως αποδεικνύεται, μέχρι και σήμερα, πέτυχε απόλυτα!
Είχες δεν είχες θείτσα μου, με αυτή σου την παραξενιά, με ξεστράτισες από το σοβαρό θέμα των Ευρωεκλογών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: